PRISER OG AMONNEMENTER

SUPPORT PRISER

ABONNEMENTER

WordPress Maintenance Pakker

Hos Nerd 911 tilbyder vi maintenance (vedligeholdelse) pakker, der hjælper dig med at holde din hjemmeside opdateret og sikker.

Mange, som har fået lavet en hjemmeside i WordPress (WP), glemmer at WP er en platform man selv er ansvarlig for at holde opdateret, for at den fungere som den skal. 

Som WP-bruger betyder det, at man skal opdatere selve WP-versionen og de plugins, som ens side er bygget af, hvis man ønsker ens side skal holdes kompatibel med internettets konstante udvikling. Hvis ens side ikke vedligeholdes, kan det medføre en ustabil hjemmeside samt risiko for hackerangreb.

Da WP er en open source-platform, er det også op til en selv som bruger at sørge for, at m man har den rette sikkerhed på sin hjemmeside. 

Med en maintenance pakke fra Nerd 911, slipper du for at bruge tid på at opdatere din hjemmeside.

Vi vedligeholder din hjemmeside, mens du fokuserer dit projekt og sørger for den, er sikker så du ikke bliver udsat for angreb og evt. tilbagefald.

TERMS & CONDITIONS

Opgaven kunne ikke løses.

Vi garanterer ikke at kunne løse alle problemer vi bliver stillet overfor. Der kan være uventede udfordringer. Vi kan støde på problemer, hvor vi ikke har adgang eller mulighed for at gøre noget. Det kan for eksempel være i programmer, hvor udbyder ikke tillader ændringer.

Hvis vi bliver stillet for en opgave, som i sidste ende viser sig at vi kan gøre noget, af tredjeparts grunde, vil der stadig blive faktureret for den tid vi har brugt.

IT problematikker, programmer, opsætninger varierer i så høj grad fra maskine til maskine og fra program til program. Derfor kan vi ikke stille en success-rate på 100%

Vi gør selvfølgelig, så hurtigt som muligt, vores kunder opmærksom på forhindringerne hvis vi ikke kan håndtere en opgave.

Datasikkerhed

Skal vi behandle en kundes personfølsomme oplysninger beder vi kunden og at udfylde en databehandleraftale.

DATABEHANDLERAFTALE

Når vi håndterer kunders data ved fx udskiftning af harddisk, installere styresystemer m.m råder vi kunden til at tage en backup af deres data/filer da man der kan ske fejl. Hvis kunden ikke laver en backup af deres data tilbyder vi at gøre det (til alm timesats.). Ønskes det ikke at vi bruger tid på at lave en backup, står kunden selv til ansvar for evt datatab ved opgavernes udførelse.

Prioritering af opgaver

Når kunder henvender sig til os med en opgave, forsøger vi, som udgangspunkt, at se på henvendelsen hurtigst muligt. Hvis vi ikke kan håndtere det med det samme, på grund af andre igangværende opgaver, håndterer vi problemet så snart vi er færdige. Som regel i rækkefølge efter hvad der kommer ind på telefon, e-mail, helpdesk ticket eller personlig fremmøde. Hvis kunden insisterer på at opgaven skal løses akut, kan man “springe køen over” ved at benytte vores Express Support.

Køb af hardware og software

Ved nogle opgaver indkøber vi hardware og software for vores kunder. Når vi står for indkøb af produkter bliver de pålagt et administrationsgebyr på 20%. Som IT-virksomhed med videresalg, får vi ofte rabatter fra distributørerne, derfor kan nogle køb godt betale sig for kunderne at købe igennem os og andre gange er det til samme pris som kunden selv kan købe for og det vil derfor blive det samme eller mere dyrt.

Kunder er altid velkomne til at købe selv.

Vi køber som regel produkter som vi ved at vi kan stå inde for eller vi har troværdige anbefalinger på.

Hvis en kunde selv køber et produkt som ikke lever op til kundens egne ønsker, er det kundens eget ansvar.

Viser det sig at en vare, som selv er indkøbt af vores kunde, er defekt fra producentens side så er det kundens eget ansvar at betale os for den tid vi bruger for at komme frem til denne konstartering og dermed kundens ansvar at dække omkostninger vi skulle have haft i den forbindelse.

Varer som vi køber og videresælger, checker vi som regel altid at det virker inden kunden overtager varen. Hvis der skulle opstå problemer med varen efterfølgende alligevel, så hjælper vi med at få produktet ombyttet, men al den tid vi bruger i den forbindelse vil blive faktureret alligevel.

Konstaterer vi at varen er defekt under opsætning beregnes dette med i timeprisen.

Vi gemmer kvitteringer på køb af hardware hvis kundens skulle opleve tyveri kan vi hjælp med købsfaktura med serienummer.

Vi er hos Nerd911 ansvarsforsikret ved indbrud i bil og på vores adresse på Kronprinsessagde 44.

Betaling

Når vi har løst en opgave og udregnet den tid der blevet brugt samt eventuelle omkostninger på nyt hardware og/eller software, samler vi det hele på en faktura og sender den til kunden.

Afhængig af det arbejde, der er udført vil fakturaer have en betalingsfrist på 8 dage.

Bliver der ikke betalt inden for den aftalte tidsramme vil vi sende en venlige påmindelse ud.

Hvis der ikke bliver reageret på påmindelsen vil der komme en rykker med administrationsgebyr og rykker gebyr på i alt 410 kr pr gang. Vi sender maximum 3 rykkere hvorefter regningen vil føre til inkasso. Derudover vil alle services blive spærret. Dvs. evt. Mailkonti og andre abonnementer som vi er mellemled på eller har udgifter på kundens vegne på. Derudover vil vi ikke betjene den pågældende kunde, hvis der oprettes henvendelse for nye opgaver.  

Kørsel

Kommer snart